15 Kasım 2010 Pazartesi

Cumalıkızık Taş Evleri




3 yorum:

  1. Yarın inşallah Bursa'ya gidiyoruz.
    Cumalıkızık gidip görmek istediğim bir yer olmasına rağmen yarın için vakit ayırmam zor.
    Ayrıca fotoğraf gurubundaki arkadaşlardan duyduğum olumsuz eleştirilerden sonra gidip gitmemekte kararsız kaldığımıda söylemeliyim.
    Göynük fotoğraf gezisi için daha iyi olur diyorlar.

    Bayramınızı kutluyorum.

    Selamlar

    YanıtlaSil
  2. hayırlı yolculuklar...ama cumalıkızık fotograf içn özellikle sokak meraklıları için ideal bir yer...ben çok sevmiştim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

    İyi çalışmalar.

    Web Tasarım Firma Sitesi site satın al siteler mobilya

    YanıtlaSil